Wedstrijdverslag Hugo Boys 1

Wedstrijd van zondag 1 december 2019

Thuisclub: VVS 46
Uitclub: Hugo Boys

Tegen het hoger geklasseerde VVS heeft Hugo Boys een knappe overwinning behaald en komt hiermee terug in de middenmoot van poule 3A. De Noordenders wonnen overtuigend met 3-0, maar had hoger kunnen uitvallen, gezien het aantal gemiste kansen van Hugo Boys. Bart Snoek en Bo Groen (twee goals) waren verantwoordelijk voor de doelpunten.

De Noordenders begonnen geconcentreerder dan VVS en wonnen nagenoeg alle duels in de beginfase. Na tien minuten voetballen komt Hugo Boys uit een counter via Bo Groen terecht op voorsprong, stand 0-1. VVS wil het spel maken, maar creëert nauwelijks kansen. Hugo Boys blijft focussen en loeren op de counter. Na 25 minuten is dat het geval en is Bart Snoek eerder bij de bal dan de keeper en schiet van buiten de zestien de 0-2 binnen. Vijf minuten voor rust schiet Bo Groen de 0-3 binnen en gaan hiermee met een goed gevoel aan de thee. Ook na rust is Hugo Boys beter en krijgt het via Bob de Wit en Bo Groen twee opgelegde kansen, maar kwamen zij niet tot scoren. VVS probeerde het wel, maar was niet bij machte om goede kansen te creëren. Er waren nog enkele speldenprikjes van VVS, maar leidde niet tot serieus gevaar. Hugo Boys was daarentegen uit enkele counters gevaarlijk, maar kon de score niet verder uitbreiden. Eindstand 0-3.

Geschreven door: Lex Rendering

Wedstrijdverslagen archief